Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni cihaz ilk sorun
20-02-2011, 08:12 PM
Yorum: #1
Yeni cihaz ilk sorun
Arkadaşlar telefonumu teknik servise vermiştim ve arızadan dolayı bana yeni sıfır cihaz verdiler. desktop managera bagladıgımda kullanmaya çalıstıgınız özellik şuanda kullanılmayan bir ağ kaynağı üzerindedir yazıyor. blackberry 9800.msi falan bir şeyler yazıyor ne yapmam gerek?
Desktop managerı silip yeniden kurdum fakat bir şey değişmedi
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
20-02-2011, 08:36 PM
Yorum: #2
RE: Yeni cihaz ilk sorun
(20-02-2011 08:12 PM)ilkomiko Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Arkadaşlar telefonumu teknik servise vermiştim ve arızadan dolayı bana yeni sıfır cihaz verdiler. desktop managera bagladıgımda kullanmaya çalıstıgınız özellik şuanda kullanılmayan bir ağ kaynağı üzerindedir yazıyor. blackberry 9800.msi falan bir şeyler yazıyor ne yapmam gerek?
Desktop managerı silip yeniden kurdum fakat bir şey değişmedi

Servis kitaplarını yeni cihazınıza gönderin.

twitter: @mertemur
Blog: http://www.ertemur.com/


Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-02-2011, 09:40 AM
Yorum: #3
RE: Yeni cihaz ilk sorun
O nasıl oluyor ve eskı cıhaz bende degıl hanı ondan bı ıslem yapmak gerekıyorsa
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-02-2011, 11:40 AM
Yorum: #4
RE: Yeni cihaz ilk sorun
(21-02-2011 09:40 AM)ilkomiko Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.O nasıl oluyor ve eskı cıhaz bende degıl hanı ondan bı ıslem yapmak gerekıyorsa

Bis aboneliğin var mı?

twitter: @mertemur
Blog: http://www.ertemur.com/


Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-02-2011, 08:32 PM
Yorum: #5
RE: Yeni cihaz ilk sorun
var ne yapmam gerekiyor ??
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-02-2011, 09:23 PM
Yorum: #6
RE: Yeni cihaz ilk sorun
Bis hesabınızı açıp, cihaz bilgilerini değiştirmeniz gerekiyor.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Pin: 2C220BB4
E-Posta: okan@bbturk.com

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-02-2011, 09:58 PM
Yorum: #7
RE: Yeni cihaz ilk sorun
bis hesabını açmak derken ? bis zaten açık internete baglanabiliyorum cihaz bilgilerini nasıl değiştirecegim
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
22-02-2011, 11:19 AM
Yorum: #8
RE: Yeni cihaz ilk sorun
Operatörünün müşteri hizmetlerini ara.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


'Yeni cihaz ilk sorun' Konusunu Paylaş

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi