Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
28-03-2012, 07:07 PM
Yorum: #1
WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
merhaba arkadaşlar. bir seneyi aşkın süredir bb curve 8520 kullanıyorum, telimi vodafone'dan 399 liraya almıştım fakat hem vodafonun müşteriyi söğüşleme hemde bir yılımı doldurmam dolayısı ile indirimli blackberry pakedimin sonuna geldim ve bis pakedim yenisini alana kadar olmayacak! fakat sorunum şu wi-fi üzerinden yaklaşık 1 aydır rahat rahat whatsapp uygulamasını kullanabilirken geçenlerde versiyon güncellemesi yaptıktan sonra telimi kapadım actım be benden ÜLKE KODUNU TEYİD EDİNİZ VE NUMARANIZI GİRİNİZ diye bi istekte bulundu, bende numaramı girdim ve devam dediğimde ise, Beklenmeyen hata: java.io.InterrupdetIOException: Local connection timed out after - 3000 yada Beklenmeyen hata: java.io.InterrupdetIOException:Failed to transmit diyor!! programı 20 kere sildim yükledim bi okadarda pili çıkarıp taktım, browser'dan yükledim sildim falan ama olmuyor olmuyor!! yar bana bir çaareee bişiler yapın yardım edin be cengaverler hayde nedir bu durum!!

pin: 29D3635F
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-03-2012, 08:28 PM
Yorum: #2
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
konuya vakıf vatandaş yokmu yahu? whatsapp çok lazım çok hadi bi el atın yahu!!

pin: 29D3635F
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-03-2012, 08:54 PM
Yorum: #3
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
İnternet paketiniz var mı?

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Pin: 2C220BB4
E-Posta: okan@bbturk.com

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-03-2012, 09:05 PM
Yorum: #4
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
internet pakedimde yok ama yok oldugu halde wi-fi ile yaklaşık 1 ay kadar kullandım whatsapp sorun çıkarmadı!!

pin: 29D3635F
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-03-2012, 01:38 AM
Yorum: #5
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
Yahu operadan zirt pirt girip kontrol ediyorum bi Allahin kulu bilmiomu bu durumu yau? Yada ne bilim bilen yokmu nedir bu olayin cozumu?

pin: 29D3635F
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-03-2012, 02:21 AM
Yorum: #6
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
Telefonu wipe ederek yazilim kurmayi deneyin.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Pin: 2C220BB4
E-Posta: okan@bbturk.com

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-03-2012, 10:38 AM
Yorum: #7
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
WİFİ in açık bı sekıldemı kurulumu yapıosun eger kapalıysa wifi açık bı sekılde kur ver guncellemeyı yapsın

E-mail: alp-tezcan@hotmail.com
Pin: 2778834A

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-03-2012, 11:52 AM
Yorum: #8
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
Yahu teli wipe edeli 2 ay olmadi, ayrica wi-fi'den baska sansim yokki ne bis nede net pakedim var! Acaba diyorum whatsapp'in 1 yilli deneme suresimi bitti? Sizce ondan olabilirmi? Nasi satin alirim uygulamayi yada legal yapip yuklemenin bi yolu varmi?

pin: 29D3635F
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-03-2012, 11:53 AM
Yorum: #9
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
Uygulamanin kendi icinde satin alma yontemleri mevcut.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Pin: 2C220BB4
E-Posta: okan@bbturk.com

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-03-2012, 12:16 PM
Yorum: #10
RE: WhatsApp problemim var yardım eyleyin!!!
Ama sikintimda o iste uygulamanin icine giremiyorum, dedigim gibi ulke kodu secilen yerde hata verip kaliyo, dahada ileri gitmiyor! Appword'de uygulamayi anlatan yerdede legal butonu falanda yok! Olmadi satin alicam ama beceremiyorum!

pin: 29D3635F
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi