Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vodafone Bis Paketi olmadan kullanmak mümkün mü ?
26-09-2014, 08:34 PM
Yorum: #1
Vodafone Bis Paketi olmadan kullanmak mümkün mü ?
İyi akşamlar arkadaşlar. Ben geçici bir süreliğine blackberry kullanacağım. Vodafone'da çok cazip ve taahhütlü bir tarifem var. Ancak bis paketi almam için red paketine geçmem gerektiğini söylediler. Red paketi de yaklaşık 70tl ve bis ile beraber 87 tl falan olacak. Ancak ben şu an 25tl fatura ödüyorum ve gayet memnunum. Bis paketi olmadan whatsapp, twitter ve facebook kullanma şansım var mı wifisiz bölgelerde ? Yardımlarınız için teşekkürler iyi forumlar.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
26-09-2014, 08:36 PM
Yorum: #2
RE: Vodafone Bis Paketi olmadan kullanmak mümkün mü ?
Bis paketi almak için red tarifesine geçmek kısmı mantıklı gelmedi. Müşteri hizmetleri mi verdi bu bilgiyi

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

BBTurk.com Yönetimi
Lütfen konu açmadan önce forumlar içinde araştırma yapınız ve Kullanıcı Panelinizi (Model, Sürüm, Operatör ve Bağlantı Türü) güncelleyiniz.
Aşağıdaki duyuruda size gerekli olabilecek bağlantılar bulunmaktadır.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
26-09-2014, 09:12 PM (Bu konu en son: 26-09-2014 Tarihinde, Saat: 09:14 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: plastikvampir.)
Yorum: #3
RE: Vodafone Bis Paketi olmadan kullanmak mümkün mü ?
Sanirim yanliis bilgi vermisler bis kullanmak icin red tarifesi zorunlulugu yoktur.bis paketi ful paket ve sinirli olarak yani 9 ve 19 tl iki adet paketi var.sorun suki vadafon diyorki sizde bis paketi varken biz size normal paket tanimliyamiyoruz.ama kimi bayilerdede diyorki ben musterilerime tanimladim kullaniyorlar diyor.anlican en dusuk ucretli olan bis paketinden tanimlatip deniyebilirsin.ama vadafon bu konularda ciddi sorunlu bir gsm malesef.

Q10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ikkinci bir secenkete sudurki cihazin daha onmce sanirim bis ayarlari yapildi.eger bis tanimlamdiysa cihazi sifirla wipe et yani daha sonra kendi hattindan ineterneti dene muhtemelen girebileceksin.aynisini yaparak tarayici uzerinden face kullanlar ve whats up bazen sorunluda olsa kullananlari biliyorum.

Q10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-09-2014, 02:44 AM (Bu konu en son: 28-09-2014 Tarihinde, Saat: 02:56 AM düzenlenmiştir. Düzenleyen: sroz34.)
Yorum: #4
Cvp: Vodafone Bis Paketi olmadan kullanmak mümkün mü ?
Faturalı hatlarda bis paketi 17tl. Ancak bis paketini tanımlaması için red tarifelerinden birinde olmam gerektiğini söylediler. Müşteri hizmetleri verdi evet.

Whatsappi kullanabiliyorum ancak geri kalan hiçbir şey kullanılmıyor malesef.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-09-2014, 03:46 PM
Yorum: #5
RE: Vodafone Bis Paketi olmadan kullanmak mümkün mü ?
Ya bu vadafon inanin bence.yani size anladigim normal internet paketiyle bisi tanimlariz ama 70 tl para veriine getirmisler.valla yorumsuz kaldim.ona o parayi vereceginize hatti tasiyin valla daha az ugras;((

Q10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi