Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
17-04-2011, 12:59 PM
Yorum: #1
Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
Arkadaşlar telefonumun sinyal göstergesinin yanındaki blackberry simgesi kayboldu.Birde 3G im açık olmasına rağmen telefonda edge görünüyor.Burdaki baz istasyonunun yerini falan değiştirdiler acaba ondan dolayı olabilirmi?

telefon modelim:BB 9800
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 02:05 PM
Yorum: #2
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
Biraz önce müşteri hizmetlerini aradım.BIS servisimin açık oldugunu söylediler ama hala işaret çıkmadı ve edge olarak görünüyo sebeke.Yardım edicek yokmu telefonun pilini çıkardım taktım hala aynı.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 02:07 PM
Yorum: #3
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
Bulunduğunuz yerdeki baz istasyonu 3G olarak yayın yapmıyorsa blackberry işareti çıkmaz. Söylediğinize göre de istasyon taşınmış bir süre sonra düzelecektir.

twitter: @mertemur
Blog: http://www.ertemur.com/


Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 02:36 PM
Yorum: #4
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
Çok teşekkür ederim bilgi için.Bugün başka biryere daha gidip ordada deniyicem büyük bi ihtimal düzelir.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 04:24 PM
Yorum: #5
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
Baz istasyonunuz tasindigi icin bulundugunuiz bolgede 3G yerine EDGE ile baglinti sagliyorsunuz. Blackberry isareti sadece 3G ile baglanti saglandiginda bis in aktif olfugunu gosterir. Baglandiniz EDGE iken eger bu edge diye kucuk harfle yazarsa bis inakrtif fakat EDGE yani buyuk harfle yazarsa bis hizmetinizin aktif oldugunu gosterir.

Kisaca blackberry isareti sadece 3G de gozukur
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 05:57 PM
Yorum: #6
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
(17-04-2011 04:24 PM)bozic Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Kisaca blackberry isareti sadece 3G de gozukur

İşte turkcell deki telefonu ''ben blackberry uzmanı ... '' diye açan kişi 3G ile bb sembolünün ilgili olmadığıyla ilgili baya bi dil döktü.Bide blackberry uzmanı diyo kendine Big Grin Big Grin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 07:12 PM
Yorum: #7
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
Acikcasi bisey diyemem benim bilgim bu yonde ya o ins yanlis biliyorumdur da turkcell bb uzmani yanlis biliyor olmasin Smile
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 09:06 PM
Yorum: #8
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
(17-04-2011 05:57 PM)DeathBringer Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
(17-04-2011 04:24 PM)bozic Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Kisaca blackberry isareti sadece 3G de gozukur

İşte turkcell deki telefonu ''ben blackberry uzmanı ... '' diye açan kişi 3G ile bb sembolünün ilgili olmadığıyla ilgili baya bi dil döktü.Bide blackberry uzmanı diyo kendine Big Grin Big Grin

2G modundaysa edge harfi EDGE olur.
3G modundaysa 3G yazısının yanında BlackBerry logosu olur.
BiS aktifliği bu şekilde anlaşılabilir.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 10:19 PM
Yorum: #9
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
2G modundaysa edge harfi EDGE olur.
3G modundaysa 3G yazısının yanında BlackBerry logosu olur.
BiS aktifliği bu şekilde anlaşılabilir.

[/quote]

Fatih bey de benim dediklerimi doğrular şekilde ifade etti yanlış bilmediğimi ve yanlış bilgilendirmediğime sevindim
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
17-04-2011, 11:26 PM
Yorum: #10
RE: Sinyal Göstergesinin yanındaki blackberry sembolü kayboldu?
bende bıs aboneligi var ama bende surekli edge yazıyo daha dogrusu ben turkcell kullanıcısıyım fıyat farkı yaratır dıye 3g ve 2g secenegını sadece 2g olarak ısaretledım o yuzden blackberry sembolu cıkmamaktadır 3g oldugu zaman fıyat farkı odermıyım
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi