Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Official:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
21-06-2013, 12:22 AM (Bu konu en son: 15-03-2014 Tarihinde, Saat: 11:31 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: Oğuzcan YALÇINKAYA.)
Yorum: #1
Official:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
[Resim: bb6.jpg]

BlackBerry Torch 9800 için İspanya Operatörü Vodafone ES'in Yayınladığı 6.0.0.756 Sürümü.Türkçe Dil Desteği Bulunmaktadır.


Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Dosya Türü: [Resim: exe.gif] EXE

Dosya Boyutu: [Resim: File_icon.png] 171.22MB

[Resim: video.png] Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

BBTurk.com Yönetimi
Lütfen konu açmadan önce forumlar içinde araştırma yapınız ve Kullanıcı Panelinizi (Model, Sürüm, Operatör ve Bağlantı Türü) güncelleyiniz.
Aşağıdaki duyuruda size gerekli olabilecek bağlantılar bulunmaktadır.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

PIN:5565CA90
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
22-06-2013, 08:26 PM
Yorum: #2
RE: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
Kullanan varmi nasil iyi mi bari ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
30-06-2013, 11:41 AM
Yorum: #3
Cvp: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
Ben beğenmedim açıkçası. Bi önceki sürümde gayet güzelken bu sürümde donmalar, takılmalar, telefon kilitliyken ekranın bembeyaz görünmesi, şarj süresinin düşmesi gibi sorunlarla karşılaştım. Eski sürüme dönüyorum.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-07-2013, 01:52 AM
Yorum: #4
Cvp: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
(30-06-2013 11:41 AM)seyyah249 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Ben beğenmedim açıkçası. Bi önceki sürümde gayet güzelken bu sürümde donmalar, takılmalar, telefon kilitliyken ekranın bembeyaz görünmesi, şarj süresinin düşmesi gibi sorunlarla karşılaştım. Eski sürüme dönüyorum.

bende karsılastım bircok sürüm denedim ama beyazlama devam ediyor gideremedim sizdede aynımı artık sinirimi bozmaya basladı
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-07-2013, 02:04 AM
Yorum: #5
Cvp: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
O dedigim sorunlarin hepsinin kaynaginin Vodafone oldugunu anladim. Sarj sorunu yasiyorum Vodafone'a gectikten sonra. Zaten bircok forumda bu konu konusulmus. Turkcell'de 2 gun giden sarj Vodafone'da 12 saati zor cikariyor. Telefon surekli bi yerlere baglanmaya calisiyor, pil surekli 35 derece civarinda seyrediyor. Bu yuzden de telefon surekli donuyor. Yani surumle ilgisi oldugunu sanmiyorum cunku eski surume dondugumde de ayni olaylar devam ediyor. En kisa zamanda tekrar Turkcell'e donmek zorundayim.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-07-2013, 03:49 AM (Bu konu en son: 21-07-2013 Tarihinde, Saat: 04:17 AM düzenlenmiştir. Düzenleyen: ciccozzz.)
Yorum: #6
Cvp: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
(21-07-2013 02:04 AM)seyyah249 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.O dedigim sorunlarin hepsinin kaynaginin Vodafone oldugunu anladim. Sarj sorunu yasiyorum Vodafone'a gectikten sonra. Zaten bircok forumda bu konu konusulmus. Turkcell'de 2 gun giden sarj Vodafone'da 12 saati zor cikariyor. Telefon surekli bi yerlere baglanmaya calisiyor, pil surekli 35 derece civarinda seyrediyor. Bu yuzden de telefon surekli donuyor. Yani surumle ilgisi oldugunu sanmiyorum cunku eski surume dondugumde de ayni olaylar devam ediyor. En kisa zamanda tekrar Turkcell'e donmek zorundayim.
ama tuskilidindeyken arama geldiginde beyazlama bu sürümde basladı sendede bu sürümde baslamadı mı? bu arada ben avea kullanıyorum
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21-07-2013, 12:37 PM
Yorum: #7
RE: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
Bende de oyle basladi ama fark ettim ki beyaz ekran sadece telefon kastigi zaman oluyor. O esnada kilidi de acamiyorum zaten. Avea'da sorun yok hocam zaten Smile internette Vodafone sarj sorunu diye aratinca bir suru baslik geliyor.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
22-07-2013, 10:52 PM
Yorum: #8
Cvp: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
benim hattım türkcell bu sürümü kullanmamda sakınca varmıdır ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
22-07-2013, 11:06 PM
Yorum: #9
Cvp: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
Yok hocam tabiki Smile sadece benim sorunum bahsettigim olay. Herkeste olmuyor. Zaten ben de tasidim hattimi Turkcell'e.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
23-09-2013, 10:24 PM
Yorum: #10
Cvp: Offical:BlackBerry Torch 9800 OS 6.0.0.756
BlackBerry de biraz yeniyim sorularımı mazur görün lütfen Smile Bende 9800 var. Sürüm olarak OS7 ye geçebiliyor muyuz yoksa OS6 nın uzantılarını mı güncellemek zorundayız?
Birde bu linki tıklayınca kayıt formu çıkıyo. onu nasıl dolduracağız? Bana yardım eder misiniz? Telefonumu güncelleyip telefondan zevk almaya çalışacağım... Yardımcı olursanız çok sevinirim Smile
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi