Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Live Messenger sorunu
03-12-2010, 02:30 PM
Yorum: #1
Live Messenger sorunu
Merhaba arkadaşlar, iki günden beri blackberry üzerinden live messenger hesabıma ulaşamamaktayım. sorun şu ki başka bir hesap açılıyorken benim hessbım açılmamaktadır. Online gözükmeme rağmen sunucu şu an da meşgul lütfen daha sonra tekrar deneyin diye bir iletiyle karşılaşmaktayım. Ama arkadaşlarımda online gözüküyorum. Sorunun bir çözümü var mıdır acaba ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03-12-2010, 03:07 PM
Yorum: #2
RE: Live Messenger sorunu
O cihazda başka hesap açılıyorsa, sizin Windows Live hesabınızda bir problem var demektir.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Pin: 2C220BB4
E-Posta: okan@bbturk.com

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03-12-2010, 05:32 PM
Yorum: #3
RE: Live Messenger sorunu
başka birinde de aynı sorun olmuşmuş kendisine ulaştım kendi kendine düzeldi dedi ben de öyle yapıcam bi ara açılır umarım Smile ama hesap bilgisayardan açılıyor hesapta da sorun yok Smile beklicem açılsın diye artık
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
04-12-2010, 12:17 AM
Yorum: #4
RE: Live Messenger sorunu
şifre değiştrin saçma ama işe yarama ihtimali var bn değştirdim oldu .d
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
04-12-2010, 03:28 PM
Yorum: #5
RE: Live Messenger sorunu
(04-12-2010 12:17 AM)quaresma7 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.şifre değiştrin saçma ama işe yarama ihtimali var bn değştirdim oldu .d

onu denedim ya Smile yine olmadı sunucu meşgul diyor ne sunucuymuş 3 gündür meşgul Smile
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
04-12-2010, 03:36 PM
Yorum: #6
RE: Live Messenger sorunu
Baska bir yerde oturum acmadiginizda eminolun. Ornegin pc nizde hotmail mail uygulamsi acik kalmis olabilir.
Ve uygulamayi kalldirip cihazin pilini cikarip takin ve tekrar indirip kurun.

@Son_urfali
s.celik@bbturk.com.tr

Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
04-12-2010, 04:17 PM
Yorum: #7
RE: Live Messenger sorunu
(04-12-2010 03:36 PM)Son_urfali Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Baska bir yerde oturum acmadiginizda eminolun. Ornegin pc nizde hotmail mail uygulamsi acik kalmis olabilir.
Ve uygulamayi kalldirip cihazin pilini cikarip takin ve tekrar indirip kurun.

onu da denedim hiçbir şey fayda etmiyor.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
04-12-2010, 11:51 PM
Yorum: #8
RE: Live Messenger sorunu
Bugun sorun duzeldi su an msn e baglanti kuruluyor. Sorun gececiymis demek ki
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


'Live Messenger sorunu ' Konusunu Paylaş

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi