Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
facebooktan msj silme ve os 6 ?
26-12-2010, 09:27 PM
Yorum: #1
facebooktan msj silme ve os 6 ?
arkadaşlar herkese merhabalar foruma yeni üye oldum..

size sormak istediğim birkaç soru var cevaplarsanız çok sevinirim.

1.bold 9700 cihaz kullanıyorum (gold marketten aldım ) os 6 yeni sürümü indirmek istiyorum tavsiye edermisniz?kullanan varsa artıları ve eskileri nelerdir ??

2. facebook tan gelen msjları msj bölümünden yani telefona gelen msj bölümünden silemiyorum biraz arastırdım ama sosyal ağ bölümünde ayarı varmıs galiba ama ben bu sosyal ağ menüsünü bulamadım Sad yardımcı olurmusunuz???
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-12-2010, 12:37 AM
Yorum: #2
RE: facebooktan msj silme ve os 6 ?
Hoşgeldiniz,

Birinci sorunuzun cevabını; 9700 için forumda yayınladığımız 6.0 sürümleri konularındaki yorumlara bakarak, kendinize göre artısı eksisi tahlilini yapabilirsiniz.
İkinci sorunuza gelirsek; zaten cihazda OS 6 kurulu değilse sosyal ağ uygulaması da yoktur.Siz Mesajlar menüsünden sil dediğiniz halde silinmiyorsa, öncelikle cihazınızın bataryasını çıkarıp takarak tekrar silmenizi tavsiye ederim.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Pin: 2C220BB4
E-Posta: okan@bbturk.com

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-12-2010, 11:50 PM
Yorum: #3
RE: facebooktan msj silme ve os 6 ?
bataryayı çıkarıp taktığım halde mesajlar silinmiyo gerçekten sinir edici bir durum acaba yapabilceiğim başka bi yöntem varmı?sırf bu yüzden kullanmak istemiyorum uygulamayı..birde os 6 nın şuan sürümü orjinal tam sürümmü? macbook kullandığım için update yapamıorum masaüstü programından acaba tam sürüm orjinal nerden indirebilirim okan bey???
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-12-2010, 11:22 AM
Yorum: #4
RE: facebooktan msj silme ve os 6 ?
(28-12-2010 11:50 PM)bbtades Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.bataryayı çıkarıp taktığım halde mesajlar silinmiyo gerçekten sinir edici bir durum acaba yapabilceiğim başka bi yöntem varmı?sırf bu yüzden kullanmak istemiyorum uygulamayı..birde os 6 nın şuan sürümü orjinal tam sürümmü? macbook kullandığım için update yapamıorum masaüstü programından acaba tam sürüm orjinal nerden indirebilirim okan bey???

Cİhazınızı wipe ederek son sürümü yükleyin 6.0.0.410. Sitemizde 9700 yazılımları bölşümünde mevcuttur.

twitter: @mertemur
Blog: http://www.ertemur.com/


Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi