Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
26-06-2012, 11:33 PM
Yorum: #1
BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
BOLD9900 E yeni yazılım yüklerken şarz az olduğundan güncelleme yapmadı arkadaşlar telefonda açılmıyor bildirim ışığı yanıp sönüyo ne yapmam lazım Sad(

BlackBerry Ayrıcalıktır.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
26-06-2012, 11:41 PM
Yorum: #2
RE: BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
Soguk su iyi gelir (: , sarja tak uzun sure bekle , bilgisayar goruyor dimi cihazi ?

O BİR FENERBAHÇELİ ..!!
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
26-06-2012, 11:51 PM (Bu konu en son: 26-06-2012 Tarihinde, Saat: 11:58 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: keyfff.)
Yorum: #3
Cvp: BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
evet görüyo

şarj olup olmadığı belli değil ama

BlackBerry Ayrıcalıktır.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-06-2012, 12:57 AM
Yorum: #4
RE: BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
Tamam goruyorsa eger , bbsak ile wipe etmeyi dene . Ama onceliklee uzun sure sarjda beklet .. 1 kac saat .

O BİR FENERBAHÇELİ ..!!
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-06-2012, 05:54 AM
Yorum: #5
BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
Arkadasimizin dedigi gibi yapin ama DM'den degil de BBSAK ile tum eski ayarlarinizi silerek hard wipe edin,

Sent from my iPhone using Tapatalk


'12 BMW 5.35D xDrive>>'07 BMW M6 Coupe

Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-06-2012, 10:09 AM
Yorum: #6
Cvp: BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
sabaha kadar şarjda beklettim taktım şimdi aygıt bulundu hazır diyo ama görmüyo BBSAK ve Application Loader yapabileceğim bişey varmı servisemi veriym arkadaşlar??

BlackBerry Ayrıcalıktır.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-06-2012, 11:12 AM
Yorum: #7
RE: Cvp: BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
(27-06-2012 10:09 AM)keyfff Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.sabaha kadar şarjda beklettim taktım şimdi aygıt bulundu hazır diyo ama görmüyo BBSAK ve Application Loader yapabileceğim bişey varmı servisemi veriym arkadaşlar??

Eger garantisi devam ediyorsa bence direk servise gonderin.

Sent from my iPhone using Tapatalk


'12 BMW 5.35D xDrive>>'07 BMW M6 Coupe

Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-06-2012, 12:01 PM
Yorum: #8
Cvp: BOLD9900 ACİL YARDIMM LÜTFENN
teşekkür ederimmm hallettimm Smile) güncelledim - şarj yokken güncelleme yapılmıyomuş öğrenmiş oldumSmile

BlackBerry Ayrıcalıktır.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi