Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blackberry curve 8320
12-04-2011, 03:23 PM
Yorum: #1
Blackberry curve 8320
arkadaşlar telefonu daha yeni aldım bi bozukluk olcağını sanmıyorum ama telefon görüşmesi yaparken birden telefon kapanıyor ve tekrar açılıyor.Yani görüşme esnasında kendini resetliyor.
Açıldığında ise güvenlik yazılımı denetleniyor diyo %100 doluyo.
Bazı yerlerde sürümünü yükselt falan demişler .cihazın yazılım sürü 4.5.0.124 dır.Acaba bunun yükseltilmiş halini bulmama yardım edebilirmisiniz?
En son sürüm nedir?

Yada bu sorun başka neyden kaynaklanıyor olabilir.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
30-04-2011, 12:52 AM
Yorum: #2
RE: Blackberry curve 8320
son sürümlerden birine sahipsin hocam ama telefon ömrü tükenmek üzere yani bandı bitmek üzere ykında sadece wifi kalır elinde, o yüzden elinden cıkar bir an önce.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


'Blackberry curve 8320 ' Konusunu Paylaş

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi