Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blackberry alacağım ama ..
11-03-2014, 01:43 AM (Bu konu en son: 11-03-2014 Tarihinde, Saat: 01:59 AM düzenlenmiştir. Düzenleyen: Burak95.)
Yorum: #1
Blackberry alacağım ama ..
Merhaba arkadaşlar 2 gün önce telefonum bozuldu,yeni bir telefon alacağım ama ancak ağustos ayı civarlarında filan olur..Bu yüzden 2.el bi blackberry almaya karar verdim ama kafamda sorular var ilk defa blackberry kullanacağımda ;

-Blackberry curve yada bold alacağımda bu BİS paketini anlamadım.Ben şimdi onu yapmak zorundamıyım..O olmadan mesela normal arama yada sms paketi yapma şansımda mı yok ? (Yani telefon BİS olmadan işe yaramaz mı)

-BİS paketi yapmadan,Wİ-Fİ bağlantısı ile sosyal ağlara,whatsapp gibi sitelere giremiyormuyuz ?

Bu arada telefon bold 9700,ayrıca turkcellin 9.90 tl ye BİS paketini yapabilirim çok sorun değil ama wifi ile de girebiliyormuyuz diye soruyorum sadece
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
11-03-2014, 02:30 PM
Yorum: #2
Ynt: Blackberry alacağım ama ..
Valla ben diyim blackberry alma. Android al. Bis paketiyle internet erisimi oluyoe. Facebooka app storeya falan giremexsin yoksa. Eposta ekleyemezsin ama git bi saglamindan gm discovery al.

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12-03-2014, 03:50 PM
Yorum: #3
Cvp: Blackberry alacağım ama ..
Eğer tuşlu kullanmak istiyorsanız Q10 alabilirsiniz. Bis paketi almanıza gerek yok. Normal internet paketinizle kullanabilirsiniz.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
13-03-2014, 05:16 PM
Yorum: #4
Cvp: Blackberry alacağım ama ..
Merhaba
BIS paketi ile SMS gondermenin hicbir alakasi yok. Rahatlikla sms gonderebilir, alabilirsiniz.
BIS paketi BlackBerry cihazini aktif kullanabilmeniz icin gereklidir. Normal bir internet paketini sadece tarayicida kullanabilirsiniz. BIS paketi sayesinde BBM, Appworld,WhatsApp,foursquare gibi uygulamlari kullanabilirsiniz. Ayriyetten wi-fi uzerinden bu saydigim uygulamalari kullanabilmektesiniz. BlackBerry cihazlar yazismayi seven,sosyal aglar acisindan ideal bir telefon,

BlackBerry 9800 kullanıcısı
Pin; 23A384E8
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
10-10-2015, 05:28 PM
Yorum: #5
Cvp: Blackberry alacağım ama ..
(12-03-2014 03:50 PM)wedoman Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Eğer tuşlu kullanmak istiyorsanız Q10 alabilirsiniz. Bis paketi almanıza gerek yok. Normal internet paketinizle kullanabilirsiniz.

Mrb Q10 ile ılgılı soyledıgınızı bıraz daha acar mısnız ? operatorumu aradım ve bu BIS paketının butun BB telefonları ıcın gecerlı oldugunu ve baska turlu ınt erısımı yapamayacagımı soyledı.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
10-10-2015, 07:40 PM
Yorum: #6
RE: Blackberry alacağım ama ..
Blackberry 10 sisteminde yani buna Q10 da dahil Bşs bes gerekmiyor,normal internet ile heeşey yapılabiliyor.onu söyleyen müşteri hizmetlerinin dünyadan haberi yok.

Blackberry Z30
OS 10.3.2.2226
PIN: 2BAE76B8
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
10-10-2015, 08:13 PM
Yorum: #7
RE: Blackberry alacağım ama ..
Blackberry 2013 tarihinden itibaren yeni işletim sistemine geçti. Blackberry 10 adlı bu sistemi kullanan blackberry cihazlarda BİS paketine gerek yok. Diger marka telefonlar gibi operatörünüzden yanlızca internet paketi almanız yeterli. Ama almayı düşündüğünüz bold veya curve modelleri eski işletim sistemi ile çalışır. Bütcenizi bilmiyorum ama 2. El bir Q10, Z10 veya Z30 bulursanız memnun kalırsınız.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
10-10-2015, 08:33 PM
Yorum: #8
RE: Blackberry alacağım ama ..
Hangi oparatormus acabaSmile))birde musterisine bilgi veriyo.

Q10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05-09-2016, 12:33 PM
Yorum: #9
Cvp: Blackberry alacağım ama ..
BB Classics mi Z30 mu ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05-09-2016, 01:26 PM
Yorum: #10
RE: Blackberry alacağım ama ..
İkisi de süper. Tuşlu istersen Classic, tam dokunmatik istersen Z30. Her iki telefon da kesinlikle mağdur etmez.

Classic Cihazımdan BT10 ile Gönderildi.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


'Blackberry alacağım ama ..' Konusunu Paylaş

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi