Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
20.08.2011, 14:26
Yorum: #21
RE: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
mrb arkadaşlar benim tel 8520 vodafone dan aldım v 5.0.0.681
bis bitince dediğiniz herşeyi yaptım ama yine de olmadı ne yaparsam yapayım olmuyo lütfen yardım edin
vodafone bayisine sordum bis olmadan bu telefon nete girmez dedi gerçekten de öyle mi
çünkü internet paketi yapanların ki nasıl oluyo
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
20.08.2011, 20:14 (Bu konu en son: 20.08.2011 Tarihinde, Saat: 20:17 düzenlenmiştir. Düzenleyen: CandasK.)
Yorum: #22
RE: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
-cihazı bbsak ile wipe et (yukarıdaki linkte nasıl yapılacağı anlatılıyor)
-yeniden yazılım yükle
-bu konuda anlatılanları yap
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
21.08.2011, 13:36
Yorum: #23
RE: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
tşk ederim şimdi denicem
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2011, 10:09
Yorum: #24
RE: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
Ben bb pearl 9105 3g aldım ancak bis üyeliğim yok app worldden program indirebilirmiyim bu şekilde yaparsam. Birde cihazda gps var ama harita navigasyon yüklü değil bunu nasıl yüklerim
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.10.2011, 17:35
Yorum: #25
RE: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
hocam anlatım güzelde ben bir türlü beceremedim bis üyeliğim yok bu konuda bana yardımcı olcak varsa 21367E87 ve tlf numaram 543 874 59 17 burdan bana çağrı atın ben arayım anti bisss
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
24.10.2011, 21:08
Yorum: #26
Cvp: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
abi deli olucam beceremedm bi ya birde geri yükle dediğimde klasörü değiştr vs diye bişiler çkmıyor bişi yapamıyorum??Huh
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
26.12.2011, 16:31
Yorum: #27
Cvp: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
herkese merhaba 9550 storm 2 cihaz aldım 2 gün önce arkadaşların dediklerini yaptım bis olmadan internete girmek için bir yerde hatamı yapıyorum anlayamadım lütfen yardım edin arkadaşlar.şimdiden teşekkür ederim hepinize saygılar
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
01.03.2012, 01:53 (Bu konu en son: 24.01.2018 Tarihinde, Saat: 12:10 düzenlenmiştir. Düzenleyen: F.Okan OKYAY.)
Yorum: #28
Cvp: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
konuda verilen servis kitaplarının v2'si -sonraki sürümü- çıkmış.şimdi yükledim.inş. betadaki gibi sorunlar vermez Smile yüklemek isteyenler için dosya aşağıdaki linkte.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

BaclkBerry Torch 9800
Pin: 23865602

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
11.03.2012, 23:08
Yorum: #29
Cvp: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
dostum mrb...inan bana çok denedim fakat olmadı yapamıyorum
senden bişi rica edebilirmiyim
bu şeyi birde 9000 bold için dener misin
merakla ve sabırla beklicem
saygılar.........
bu lanet bis i almadan bişiler yapmak istiyorum
Wink
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
13.03.2012, 02:52
Yorum: #30
Üzgün Cvp: BIS/BES olmadan Blackberry Browser'ı kullanmak OTA ve Barcode' dan yükleme yapmak.
(18.11.2010 16:27)compasserror Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Herkeze selam!

Herhangi bir sebepten BIS/BES aboneliği bulunmayan* Blackberry kullanıcılarının Orjinal tarayıcıyı kullanabilmeleri, OTA ve Barcode linklerinden yükleme yapabilmeleri mümkün.


Linkteki Servis kitabı kopyalarının indirilip cihaza yüklenmesinin ardından Tarayıcının normal gprs bağlantısını kullanarak çalışması mümkün oluyor.


***işleme başlamadan Önce Blackberry desktop manager ile cihazdaki mevcut Servis kitaplarının bir yedeğinin alınması tavsiye edilir.


Blackberry cihazında;

Ayarlar > Gelişmiş Ayarlar > Servis Kitapları

Servis kitapları açık durumda iken,

[ALT] basılı tutarak sırasıyla "S B E B" tuşlandığında ve ekranda "Legacy SB Restore Enable" mesajı beliriyor.


***yarım qwerty klavye cihazlarda [ALT] basılı tutarak sırasıyla S S B E B tuşlanıyor.

Dokunmatik ekranlı modellerde ise, kilit ikonu görünene kadar [!?123] basılı tuttuktan sonra 4 ? 2 ? tuşlanıyor.


Cihazı Blackberry Desktop Manager'a bağladıktan sonra,

Blackberry Desktop Manager' da (ESKİ) "Backup and Restore" ye tıklıyoruz.

Blackberry Desktop Software' de (YENİ) "Cihaz" sekmesinde "Geri Yükle" ye tıklayarak geri yükleme arayüzünü açıyoruz.


"Klasörü değiştir..." butonuna tıklayarak linkten indirmiş olduğumuz .ipd uzantılı Servis kitapları yedeğinin yükleneceği

konumu gösterdikten sonra "Geri Yükle" ye tıklayarak işlemin tamamlanmasını sağlıyoruz.


***linkteki dosyada iki alternatif servis kitabı yedeği bulunmakta.

"Browser_via_TCP_all_network_beta_v1.1.ipd" ve "Wifi_Gprs_email.ipd"

ben, "Wifi_Gprs_email.ipd" isimli yedeği yükledim ve başarılı oldu.



Sonraki aşamada cihaz ayarlarına APN'nin girilmesi var;

Ayarlar > Gelişmiş Ayarlar > TCP IP ayarlarında,

APN ayarlarını aktif duruma getirerek kullandığınız şebeke için geçerli olan APN' yi (Turkcell için; "internet" ) girdikten sonra kayıt ederek çıkın.


en son aşamada, Blackberry Browser'ı güle güle kullanın :-)

MERHABA BENDE YENİ 9300 ALICAM FAKAT (işleme başlamadan Önce Blackberry desktop manager ile cihazdaki mevcut Servis kitaplarının bir yedeğinin alınması tavsiye edilir.) YAZMIŞSSINIZ BUNU NASIL YAPICAM AKLIM KARIŞTI ??YADA BB ALMASAMMI İNTERNET BİS BEN ANLAMAM BU İŞLERDEN FAKAT TELEFONDA HOŞUMA GİDİYOR Bİ YARDIM DETAYLI FORMMU OKUDUM FAKAT İNTERNET ORTAMINDA GEÇEN SÖZLER VAR TAM ANLAMIYORUM RESİM Lİ ANLATIM VARMI YADA KOYABİLİRMİSİNİZ
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi