Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Acil Yardım!!
28-01-2013, 11:18 PM (Bu konu en son: 29-01-2013 Tarihinde, Saat: 12:14 AM düzenlenmiştir. Düzenleyen: tolga15.)
Yorum: #1
Acil Yardım!!
Merhaba arkadaslar dun aksam telefonum durduk yere kitlendi ve bende bataryasını cıkarıp geri taktım ama nafile acılmadı.Dedim bataryada bi terslik vardır yeni batarya aldım sabahtan bu aksama kadar sarj ettim olmadı acılmadı.Sanırım wipe edicem ama telefon icindekiler cok lazım nasıl yedekleyebilirim yardımınızı bekliyorum simdiden saolun az önce pilsiz sarja taktım kırmızı carpı pil seklinde işaret cıktı
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 12:25 AM
Yorum: #2
Cvp: Acil Yardım!!
Eger bilgisayar cihaziniza baglanirsa yedekleme yapabilirsiniz.bilgisayar cihazi taniyor mu?

BBTurk.com Yönetimi
Lütfen konu açmadan önce forumlar içinde araştırma yapınız ve Kullanıcı Panelinizi (Model, Sürüm, Operatör ve Bağlantı Türü) güncelleyiniz.
Aşağıdaki duyuruda size gerekli olabilecek bağlantılar bulunmaktadır.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 12:40 AM
Yorum: #3
Cvp: Acil Yardım!!
Tanıyo ama kısa surelıgıne..Sımdı o işaret cıktıgında sarja takılıyken bataryayı taktım kırmızı ısık yanmıyor
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 12:57 AM
Yorum: #4
Cvp: Acil Yardım!!
O zaman bataryaniz sorunludur guc dagitim birimlerinde sorun yoktur.CALISTIIGINDAN EMIN OLDUGUNUZ BIR BATARYA ile deneyin birde

BBTurk.com Yönetimi
Lütfen konu açmadan önce forumlar içinde araştırma yapınız ve Kullanıcı Panelinizi (Model, Sürüm, Operatör ve Bağlantı Türü) güncelleyiniz.
Aşağıdaki duyuruda size gerekli olabilecek bağlantılar bulunmaktadır.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 01:06 AM
Yorum: #5
Cvp: Acil Yardım!!
Yeni aldıgım bataryayı taktım ama ne ısık yanıyo nede goruntu var sabaha kadar beklicem umarım acılır.Yedeklemeyi nasıl alıcam o esnada?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 01:08 AM
Yorum: #6
Cvp: Acil Yardım!!
(29-01-2013 01:06 AM)tolga15 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Yeni aldıgım bataryayı taktım ama ne ısık yanıyo nede goruntu var sabaha kadar beklicem umarım acılır.Yedeklemeyi nasıl alıcam o esnada?

Aldığınız batarya orjinal değil eğer olsaydı ondada çalışırdı cihaz.Loader.exe yöntemi ile cihaza yazılım yükleyeceksiniz.Loader.exe yi açtığnızda pin gözükecek olan ekran geldiği anda cihazı pilsiz bilgisayara bağlayın pininiz gözükür gözükmez ileri ye basın ve pili takın ileri iler şeklinde cihaza yazılım yükleyiniz.Yedeklerinizi alamazsınız artık çok geç cihaz yazılımı çökmüş durumda.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 01:11 AM
Yorum: #7
Cvp: Acil Yardım!!
Kisa bir sureden kastiniz nedir onu bi aciklar misiniz? Sure onemli cunku.yedekleme icin blackberry desktop manager'i bilgisayariniza kurun.cihazinizin desktop manager'a baglandigindan emin olun(pencerede sag altta baglandi yazacaktir)ekranda ki yedekleme kismindan yapabilirsiniz ve ortalama bi 15-20 dakika cihaz baglantisinin kopmamasi gerekir.

BBTurk.com Yönetimi
Lütfen konu açmadan önce forumlar içinde araştırma yapınız ve Kullanıcı Panelinizi (Model, Sürüm, Operatör ve Bağlantı Türü) güncelleyiniz.
Aşağıdaki duyuruda size gerekli olabilecek bağlantılar bulunmaktadır.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 01:11 AM (Bu konu en son: 29-01-2013 Tarihinde, Saat: 01:12 AM düzenlenmiştir. Düzenleyen: tolga15.)
Yorum: #8
Cvp: Acil Yardım!!
Bu sabah Turkcell bayisinden 60 tlye almıstım orjinal oldugundan eminim...Max 10 saniye sonra cihazınızla iletisim kurulamadı diye hata veriyor.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 02:06 AM
Yorum: #9
Cvp: Acil Yardım!!
Turkcell bayisi orjinal satmıyor.Orjinal olan batarya ile eşleştirme yapılınca kullanılabilecek bir batarya satıyor yada direk orjinal olmayan satıyor.Bir BlackBerry bataryasını mümkünatı yok 60tl ye alamazsınız.Canada'dan gelişi bile o fiyat değil çünkü.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-01-2013, 02:26 AM
Yorum: #10
Cvp: Acil Yardım!!
Dogru soyluyosunuzdur ama isterseniz faturanın resmini çekip gosterebilirim...Dediginize göre orjinalini nerden alicam ankarada ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


'Acil Yardım!!' Konusunu Paylaş

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi