Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
25-02-2012, 05:30 PM (Bu konu en son: 25-02-2012 Tarihinde, Saat: 05:31 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: hakansimsek.)
Yorum: #1
9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
Uzun zamandır BlackBerry 9900 almayı düşünüyorum . Aslında bunu tek sebebi bana şirin gelmesi ve BBM i olması . Galaxy S II kullanıyorum . Aslında BBM için Curve alamayı düşünüyordum ilk zamanlar . Çünkü telefonumdan memnunum Curve di ucuz bir telefon oldugu için almayı düşünüyordum ama sonra kararım değişti . Bir de siz değerli insanlarla paylaşmak istedim . 9900 için bazı kapanma donma kvk dan uzun sureli dönmeler vs vs. birde forumda sıkca sorunlarla karşılaştım . Buda benm aklımı karıştırmadı değil. O yuzden sizlerden bilgilerinizi eksik etmemenizi istiyorum . Sizce Galaxy s II ni kullanmaya devammı edeyim 9900 mu alayım ???*
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-02-2012, 07:11 PM
Yorum: #2
RE: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
Eğer dediğiniz gibi sadece BBM amaçlı kullanmayı düşünüyorsanız Curve işinizi görecektir.

9900'a gelince BlackBerry kullanmayı bilen biri için fazlasıyla mükemmel bir cihaz hızı,tasarımı,uygulamaları ile ama Galaxy S II kullanıp 9900 gibi bir cihaza geçmek, gerçi kullanıcıya göre değişir ama, sizi tam anlamıyla memnun etmeyebilir.Diğer türlü ben şimdiye kadar donma,kendiliğinden açılıp kapanma gibi sorunlarla karşılaşmadım ama arkadaşların dediğine göre bazı cihazlarda bu sorunlar mevcut.En iyisi siz isteklerinizi belirleyin ona göre bi seçim yapın.Bana sorarsanız 9900 derim çünkü o telefonu kullanmak tamamıyla ayrıcalıktır Smile
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-02-2012, 07:50 PM
Yorum: #3
RE: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
Bencede kesinlikle bb9900.... 4aydır kullanıyorum çook memnunum kesinlikle kapanma donma vs vs yok!! tek şikayetim şarj ın bir gün gitmesi ama tabiki bu kullanıma da baglı 3tane mail devamlı çalışıyor artı bbm whatsapp msn facebook falan filan artı eve gittiğimde de kablosuz modem olarak kullanıyorum ve 3g acık oldugunda şarj anca birgün gidiyo. bu donan ve kapanan cihazlar farklı garantı kapsamında olanlar sanırım turkcell den kvk garantılı olmasına dıkkat et yeterli ve birde alırken 5tl karsılıgında kasko yapıyorlar calınmaya sıvı temasa düşme kırılma vs vs buda guzel bır uygulama bence... benden bukadar artık karar senın Smile




HAKAN ERMİŞ
BBM:282D0A9B
MSN:hakan@madem.com.tr
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-02-2012, 08:56 PM
Yorum: #4
Cvp: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
Öncelikle teşekkür ederim... Şimdi Galaxy S II 1.2 ghz ve çift çekirdekli . 9900 ise 1.2 Ghz tek çekirdekli . Bu benim için bir yavaslama hissi yaratabilir mi yoksa blackberry için fazla bile mi ? Sıkıntısız bir telefon için KVK dan garantili almam mı gerek ? Haberleşme ( Whatsapp Facebook Twitter Msn BBM vs. vs. ) aracı olarak BB sınıfının en iyisi mi ? BB nin olmassa olmazları ve benim için gerçekten işe yarayabilecek özellikleri nelerdir ? Ve son olarak app uygulamaları yeterli sayıda mı ? Şimdiden Teşekkürler ...
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-02-2012, 08:43 AM
Yorum: #5
Cvp: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
Bence kesinlikle almamalısınız,turkcellden yeni aldığım blackberry 9900 aldığım ilk hafta bozuldu ve turkcell sorumluluk kabul etmediğini kvk ile görüşmem gerektiğini söyledi.Aynı hafta 2 kez kvk ya verdim birinde 2 gün diğerinde 10 gün serviste kaldı ve gelen kağıtta yazan telefonunuz düzgün çalışmaktadır şaka gibi !! Değişim talebimi de kabul etmediler şimdi idare etmeye çalışıyorum ama ara sıra donuyor ayrıca oldukça yavaş,şarjım bazen 2 gün bazen 4 saat dayanıyor.Kullandığım uygulamalar ise facebook twitter ve whatsapp,ki çok sık da kullanmıyorum sadece bu kadar yani.Ona rağmen telefon bu halde Sad ayrıca facebook un yeni sürümü de hata dolu bildirimler bazen düşüyor telefona bazen düşmüyor appworld de facebook için yazılan yorumlara bakabilirsiniz herkes aynı dertten muzdarip..kontratlı almamış olsam bir gün beklemez ya atardım ya satardım.Çok pişmanım blackberry almak için gün saymıştım iphone sevmediğim için ancak çok pişman oldum.Akıllı telefon alacaksanız samsung tercih edin derim ben.Bana gelince de bir daha mı akıllı telefon hele ki blackberry asla Sad(
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-02-2012, 01:51 AM
Yorum: #6
RE: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
alma bence daha benimde alalı 1 hafta olmadı uğraşmadığım sorun kalmadı. beyaz diye vuruldum gitti aldım resmen rezil oldum telefonun sesi gidiyo kendi kendine, hareket tuşu desen kendi kafasına göre takılıyo falan. pişman olma sende... ha belki yeni bi sürüm çıkar bir anda herşey düzelir ama forumda da sıkca gördüğün gibi şuan bi sorun var 9900 larda özellikle...
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-02-2012, 03:02 PM
Yorum: #7
RE: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
Alacaktım vazgeçtim haddinden fazla büyük bir cihaz.Eğer kalite bir telefon istiyorsan 9790'ı bekle derim yada yurtdışında tanıdığın biri varsa söyle o getirsin.Acil ihtiyacın varsa da Curve ihtiyacını görür fakat çok aşırı kullanım durumlarında (10+ uygulama yüklenmesi gibi) zorluk çekersin.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-02-2012, 02:41 PM
Yorum: #8
RE: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
9900 kullaniyorum hicbir sorunla karsilasmadim yapabileceklerimin faZlasini bu cihazla yapiyorum zaten..
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
01-03-2012, 02:47 PM
Yorum: #9
Cvp: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
ilgilendiğiniz için çok teşşekkür ederim . Mağdur arkadaşlarıma geçmiş olsun . Beni aydınlattınız sağolun varolun. Kararımı verdim BlackBerry zaafım sona ermiş durumda . Almayı katiyen düşünmüyorum . Belki ilerde BBM için Curve oda en düşügü olur heralde . Ya Galaxy s II ile devam edecim yada İphone 4S alıcam .. Herkese tekrardan Teşekkür Ederim. Sağolun Varolun ..
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
02-03-2012, 03:29 AM
Yorum: #10
RE: 9900 ALICAM GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR
Karar vermişsin ama şunu belirtmek istiyorum ilerleyen günlerde 5. BlackBerry'imi alıcam ve bahsedilen sorunların hiçbirini yaşamadım.Hele 9900 a gelince kullanmasını bilene dört dörtlük bir cihaz şöyle anlatayım Kasım ayında aldım Şubat'a kadar güzelce kullanıyodum arkadaşım çok beğendi kullanmalığına verdim ve yanlışlıkla küçük bir çizik meydana gelmiş benim de huyum değişiktir o şekilde kullanamam tek bir çizik olmayacak Smile elden çıkardım şimdi 2. 9900'ı alacağım ama yine de karar senin.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi