Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
9800 yedek batarya konusu.....
25-07-2011, 10:07 AM
Yorum: #1
9800 yedek batarya konusu.....
arkadaşlar internetten yedek batarya ve harici sarj cihazı aldım malumunuz yoğun günlerde gün bitmeden biten bataryalar sıkıntı yaratıyor.Pil ile beraber birde tanıtma aparatı geldi herşey güzeldi fakat farkettimki gelen pil ile çalışırken cihaz kapandığında birdaha açılmıyor satıcı ile görüştüm yaşanan durum normal her kapandığında tekrar tanıtmanız gerekiyor dedi...

1- Sizce bu normalmidir
2- Pil orjinal değilmi acaba bu yüzdenmi böyle yapıyor
3- Öneriniz?

Pin:2388A946
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-07-2011, 12:39 PM
Yorum: #2
RE: 9800 yedek batarya konusu.....
ne demek ya herseferinde tanıtmanız gerekiyo sacma bence..
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-07-2011, 12:45 PM
Yorum: #3
RE: 9800 yedek batarya konusu.....
banada saçma geldi ama burdaki profesyonel arkdaşlara danışmak istedim

Pin:2388A946
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-07-2011, 05:16 PM
Yorum: #4
RE: 9800 yedek batarya konusu.....
Konu ile ilgili tecrübesi olan yokmu arkdaşlar aldığım ürünü iade edicem sizin verdiğiniz bilgilere göre

Pin:2388A946
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-07-2011, 06:14 PM
Yorum: #5
RE: 9800 yedek batarya konusu.....
Pili bir kere unlock etmen yeterli. Her taktığında unlock yapılmaz. Zaten unlock edilmemiş pil nadiren satılıyor.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
26-07-2011, 12:10 AM
Yorum: #6
RE: 9800 yedek batarya konusu.....
(25-07-2011 06:14 PM)garpist Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Pili bir kere unlock etmen yeterli. Her taktığında unlock yapılmaz. Zaten unlock edilmemiş pil nadiren satılıyor.

Bende senin gibi dusunuyorum ama cihaz kapandimi acilmiyor tekrar takip tekrar tanitiyor ole takiyorum oluyor satan da dogruladi bu normal her kapanmaya tanitmalisin dedi o yuzden soruyorum bu is bolemidir yoksa bu pil icinmi gecerli bu diye sanirim iade edicem baska pildede ayni sorunu yasarmiyim diye merak ediyorum

Pin:2388A946
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 



Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi