Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
telefon kapandı açılmıyor
30-05-2012, 11:49 PM
Yorum: #11
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
Emrecan beyin dediği gibi yapmalısınız. Bataryayı çıkarın, biraz bekledikten sonra takın. Yine aynısı olacaktır ama siz şarja taktıktan kısa bir süre sonra düzelecektir. Hemen her hafta yaşadığım bir olay çünkü
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06-07-2012, 08:57 PM
Yorum: #12
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
Arkadaşlar sorun yine konuda ki gibi ama 2 hafta önce tamamen kapandı ve hiç bir şekilde açılmadı led ışık bile yanmadı şarja bağlayınca. Kvk ya yolladım bugün aldım telefonu sim kartı taktım hemen açıldı ve gayet hızlıydı ama eve gittiğimde telefon yine kapanmıştı ve aynı sorun oldu açılmıyor yine. Bu kvk işini düzgün yapamıyor anlaşılan şimdi tekrar geri yollayacağım. Telefon değişimini ne zaman ve nasıl talep edebilirim.

27764EBE
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
08-07-2012, 03:37 PM
Yorum: #13
RE: Cvp: telefon kapandı açılmıyor
(06-07-2012 08:57 PM)TheBB Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Arkadaşlar sorun yine konuda ki gibi ama 2 hafta önce tamamen kapandı ve hiç bir şekilde açılmadı led ışık bile yanmadı şarja bağlayınca. Kvk ya yolladım bugün aldım telefonu sim kartı taktım hemen açıldı ve gayet hızlıydı ama eve gittiğimde telefon yine kapanmıştı ve aynı sorun oldu açılmıyor yine. Bu kvk işini düzgün yapamıyor anlaşılan şimdi tekrar geri yollayacağım. Telefon değişimini ne zaman ve nasıl talep edebilirim.

Telefon degisim suresini ve sartlarini KVK belirler.


'12 BMW 5.35D xDrive>>'07 BMW M6 Coupe

Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
25-09-2013, 02:14 PM (Bu konu en son: 25-09-2013 Tarihinde, Saat: 02:14 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: klader07.)
Yorum: #14
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
hay ya

banada oluyo yine
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03-10-2013, 01:57 PM
Yorum: #15
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
Arkadaşlar acil cvp bekliyorum 9360 cıhazım var cıhaza reset attim ama daha acılmıyo kırmızı ışık yandıktan bir muttet alttaki acılış cızgısı doluyo sonrasında tekrar reset atıyo ne yapabilirim
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03-10-2013, 05:55 PM
Yorum: #16
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
(03-10-2013 01:57 PM)ali.2461 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Arkadaşlar acil cvp bekliyorum 9360 cıhazım var cıhaza reset attim ama daha acılmıyo kırmızı ışık yandıktan bir muttet alttaki acılış cızgısı doluyo sonrasında tekrar reset atıyo ne yapabilirim

Telefonunuzu bilgisayara bağlayın ve BlackBerry Desktop Manager'ı yükleyin.Eğer cihazınızı bilgisayar görüyorsa Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. bu konudaki işlemleri yaparak cihazınızı güncelleyin.

BBTurk.com Yönetimi

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

E-Mail : oguzcan.yalcinkaya@bbturk.com.tr
Pin :2BA3F66B
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın. Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
23-11-2014, 06:20 PM
Yorum: #17
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
ya benimde basıma geldi su anda ne yapabilirim lütfen yardımcı olun
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
24-11-2014, 11:58 AM
Yorum: #18
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
Telefonu 2 saat kadar sarj edip, BBSAK ile sıfırlamayı dene.Buna rağmen görmüyorsa, tamirciye vermen gerekir.

E-posta: okan.okyay@bbturk.com.tr
Pin: 24D33FBC
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
02-12-2014, 07:51 PM
Yorum: #19
Cvp: telefon kapandı açılmıyor
onu nasıl yapıcam
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
02-12-2014, 11:57 PM
Yorum: #20
RE: telefon kapandı açılmıyor
Asagidaki konuya bakarak yapabilirsin.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

E-posta: okan.okyay@bbturk.com.tr
Pin: 24D33FBC
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.

Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


  • RSS
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • TwitThis
  • Facebook
  • Reddit
  • Google
  • YahooMyWeb
  • E-mail

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Xiaomi Türkiye