Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
27-08-2011, 04:49 PM
Yorum: #1
AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
Mrb. Ben blackberry bold 9700 almak istiyorum ama kafama takılan bi kaç soruyu sizinle paylaşmak istedim ve sizinde bana yardımcı olacagınızı düşündüm. Sorularımdan birisi avea hattım var ve ben 1gb internet paketi alarak yani 9 tl ye blackberry bold 9700 ile internete girebilirmiyim . Whatsup vb uygulamalarımı 1gb internet paketim karsılarmı ? arkadaşım bana 1gb internet paketinle blackberry ile bağlanamıyorsun onun internet paketi ayrı die birşey sölemişti ? nekadar doğru nekadar yanlış sizlere danışmak istedim yardımlarınızı bekliyorum...
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-08-2011, 05:15 PM
Yorum: #2
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
bağlanamazsın kardeşim maalesef blackberry cihazlar kendine ait ayrı internet protokolü ile çalışır oda avea'da 32.68TL dir... whatsup için 100bile yeterli. sana tavsiyem turkcell'e git 6.90TL ye blackberry giriş paketi al rahat et mail adreslerimde tanımlı olsun diyorsan 16.90TL ye full paket al rahat et Wink şu an avea ve vodafone da bis (blackberry internet servisi çok pahalı)
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-08-2011, 05:25 PM (Bu konu en son: 27-08-2011 Tarihinde, Saat: 06:21 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: Ivnn.)
Yorum: #3
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
Anlıyamadım tam olarak turkcell de 6.90 tl giriş paketi derken biraz daha acıklayıcı olabilirmisiniz . bis kullanmak zorundamıyım yani onu anlıyamadım daha once gittiğim bi bayide bis paketi kullanmak zorunda deilsin falan demişti 1gb internet paketinle girebilirsin ama bis özelliklerinden faydalanamazsın sadece facebook müzik falan indirebilirsin demişti avea hattımda ama nekadar dogru nekadar yanlıs bilmiyorum...
Arkadaslar yardım alabilirmiyim avea 1 gb internet paketimle baglantı yapmazmıyımm edge ile ? turkcell ve vodefon avea internet fiyatları nelerdir ? ben daha yeni bb ile tanısıyorum ve aşırı hosuma gidiyor ve sizlerden biri olmak istiyorum.
Arkadaslar yardım alabilirmiyim avea 1 gb internet paketimle baglantı yapmazmıyımm edge ile ? turkcell ve vodefon avea internet fiyatları nelerdir ? ben daha yeni bb ile tanısıyorum ve aşırı hosuma gidiyor ve sizlerden biri olmak istiyorum.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-08-2011, 06:29 PM (Bu konu en son: 27-08-2011 Tarihinde, Saat: 06:35 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: denizkul1986.)
Yorum: #4
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
telefonu tam olarak kullanmak istiyorsan bbm,appworld,mail trafiği gibi bis almak zorundasın turkcellde 100mb'lık bir bis giriş paketi var 6.90TL'ye ama ben veremem o parayı dersen blacberry'nin kendi uygulamaları hariçini kullanabilirsin (3.parti uygulamaları gibi yani) bahsettiğin whatsapp'ı kullanabilirsin.. yine de söylüyorum blackberry kullanıyorsan hakkını ver ve git turkcell'den 16.90TL ye full bis paket al kullan pişman olmazsın...seni bu kadar iletişim içinde tutacak başka bir cihaz bulamazsın daha... şimdi 16.90tl turkcell'e verirsin bikaç aya zaten diğer operatörler fiyatlarda indirim yapar numaranı oraya taşırsın zaten ben öyle yaptım mesela avea bis kullanıyordum turkcelle geçtim sonra hangisi ucuzlatırsa ona geçerim AMA BİS SERVİSİNİ VE BLACKBERRY'İ BIRAKMAM Wink

birde şu var bis'in yok birisi sana facebook'tan msj yazdı nasıl göreceksin ---göremeyeceksin--- Big Grin ama bis olduğu zaman push mail özelliği sayesinde sana yazılan ne varsa facebook'ta anında facebook msj ikonu olarak telefonuna gelir facebook chat'te dahil bu zevkli bişey Smile sadece facebook'ta değil twitter msn yahoo google talk myspaces flkr kısacası şu MİLLET NET ÜZERİNDE SANA NE YAZARSA YAZSIN ELİNİN ALTINDA KARDEŞİM Smile bunlar için önünde 6.90TL den başlayan fiyatlar var gerisi sana kalmış ki bu fiyatlar faturasız hatlar içinde geçerli turkcell'de Wink
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
27-08-2011, 06:38 PM (Bu konu en son: 27-08-2011 Tarihinde, Saat: 07:05 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: Ivnn.)
Yorum: #5
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
Anlıyabilyrum kardesim de simdi ben 6.60tL dediğin kaç mb veya gb ? ben senelerdir avea kullanıcısıyım ama trkcl deki tarifilerin detaylarını bilmiyorum ve ilk defa bis le karşılaşıyrum yani anlıyacagınız ilk defa tanısıyorum . edge üzerinden baglantı yapılamıyormu avea da onu sormak istiyorum ? benim fazla internetle işim olmuyor arada girip facebookta msj yazıyorum bide müzik falan indiriyorum bunlardan haric birşey yapmıyorum o yüzdende 30 tl gibi bi miktar bana gereksiz geliyor yardımcı olabilirsen sevinirim .
Bis aboneliği hakkında biraz araştırma yaptım biraz astronomik gibi geldi. Kullandığınız tarifelerden yardımcı olurmusunuz
Bis olmadan wifi ile cihazı yukarıdaki isteklerime göre aktif şekilde kullanabilirmiyim.
Bis yada wifi olmadan internet paketiyle örneğin herhangi bir operatörün 1 gb lık paketiyle facebook twitter ıvır zıvır mail falan girebilirmiyim.
not. push mail olması gerekmiyor tarayıcıdanda girip bakabilirim yada bunun için eklenti falan var mı.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-08-2011, 01:29 PM
Yorum: #6
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
Dostum senin sorularina en guzel cevap "bdurmus" un actigi bilgilendirme konusu bu konuda butun sorularinin cevaplarini bulabilirsin.
bbturk.com/bis-ile-ilgili-merak-edilenler.html bu konuyu incele.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
28-08-2011, 02:36 PM (Bu konu en son: 28-08-2011 Tarihinde, Saat: 02:39 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: bdurmus.)
Yorum: #7
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
Smile konu biraz eski kaldi.. Kitli oldugu icin edit yapamiyorum.. Twitter internet paketiyle kullaniliyor demistim ama su anki son surum kullanilamiyor mesela.. Ama wifi ile kullanilabilir face ve twitter..
Bu arada bende avea 1gb kullaniyodum eskiden, turkcell bis ucuzlayinca hattimi tasidim ve bis aldim.. 1gb pakettense tcell bis oneririm.. Aralarinda 8tl fark var ve deger bence.. Yada kullanim sekline gore 7tl olan bis te alinabilir hem daha da uygun olur..
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-08-2011, 10:07 AM
Yorum: #8
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
(28-08-2011 02:36 PM)bdurmus Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye olmak için buraya tıklayın.Smile konu biraz eski kaldi.. Kitli oldugu icin edit yapamiyorum.. Twitter internet paketiyle kullaniliyor demistim ama su anki son surum kullanilamiyor mesela.. Ama wifi ile kullanilabilir face ve twitter..
Bu arada bende avea 1gb kullaniyodum eskiden, turkcell bis ucuzlayinca hattimi tasidim ve bis aldim.. 1gb pakettense tcell bis oneririm.. Aralarinda 8tl fark var ve deger bence.. Yada kullanim sekline gore 7tl olan bis te alinabilir hem daha da uygun olur..
Kardeşim senin kullandığın battery saver işe yarıyomu?
whatsapp kullandım kullanalı şarj diye bişey kalmadı %50 düştü şarj süresi.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
29-08-2011, 12:25 PM (Bu konu en son: 29-08-2011 Tarihinde, Saat: 12:27 PM düzenlenmiştir. Düzenleyen: bdurmus.)
Yorum: #9
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
Valla bilmiyorum ise yariyormu.. Ama gzl bi ozellegi var mesela arka planda calisan uygulamalari uyariyor.. Yani yanlislikla whatsapp I kapatmayi unuttun diyelim, uyari veriyor sende hatirlayip kapatiyosun.. Bu sekilde sarjin cabuk bitmiyor.. Siz whatsapp surekli arka planda calisiyorsa onu kullanmadiginiz zamanlarda kapatin..
Bu arada battery saver pro da var bu ozellik, eskiden ucretliydi simdi free, appworld de var.. Birde ayarlamak gerekiyo hangi uygulamalar icin uyarsin diye.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
30-08-2011, 05:29 PM
Yorum: #10
RE: AVEA 1gb İnternet Paketi yARDIM ?
arkadaslar teşekkür ediyorum yardımlarınız için çok acıklayıcı oldunuz...
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


  • RSS
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Digg
  • TwitThis
  • Facebook
  • Reddit
  • Google
  • YahooMyWeb
  • E-mail

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
iPhone Türkiye iPhone Türkiye Forum